Does God Exist? || Dr. Yogi Vikashananda || Manokranti Centre || A Review || Bridging to the Gospel || Contextual Evangelism || 2025

 


Video: Here! 

) भगवान अपरिवर्तित हुन्छन् / default mode

) प्रकृति भित्र बाटै आएको कारण हामी उसकै हौँ, उसकै एक एकाई हौँ

) एकाई समग्रमा विलय नभए सम्म उसले समग्रतालाई बुझ्न सक्तैन

) पानीको थोपोबाट सागर बुझिँदैन, थोपोले सागर प्राप्त गर्न सक्तैन । तपस्या, ध्यानले प्राप्ति हुँदैन ।

) भगवान प्राप्ति असम्भव - भगवान प्राप्ति गर्न कि त उहाँ हामी भन्दा सानो हुनुपर्छ । तर हामी उहाँको हुन सक्छौँ

) थोपोले सागर प्राप्ति गर्‍यो भने त्यसको अस्तित्व फेरि रहँदैन । त्यो सागरमा मिलिहाल्छ ।

) यहाँ फेरि "प्राप्त गरेँ" भन्नु "अहंकार" हो ।

) अहंकार = कसले प्रार्थना, साधना, ध्यान, पुजा गरेको? "मैले"

) जब "" भन्ने कुरा हुँदैन, त्यसै बेला मुक्त हुन्छ । मुक्ती को सँग ? आफैं सँग ! साधनाले त अझै अहंकार निम्त्याउँछ !

१०) "" म बाट मुक्त भए पछि म र कृष्ण एउटै ! जागरुक अवस्थामा कृष्ण र म बेग्ला बेग्लै होइनौँ । कृष्ण माने म र म माने कृष्ण !


उनी सर्वेश्वरवादलाई मान्ने व्यक्ति हुनुहुन्छ र यस भिडियोमा उनका शिक्षाहरू हिन्दू दर्शनबाट नै छन् जसमा कुनै शंका छैन । यस भिडियोबाट मैले केही बुँदाहरू टिपेर ल्याएको छु । उनका धेरै कुराहरू बाइबल सित मेल नखाए तापनि उनका केही विचारहरूले भने हिन्दू संसारको यस जगतमा सायद सुसमाचारको लागि ढोका खोल्दिन सक्छ !


केही मूल्याकंन:

) भगवान अपरिवर्तनशील छ भन्ने उनको यस भनाइलाई हामीले स्वागत गर्न सक्छौँ जुन हाम्रो विश्वासको शिक्षा सित मिल्छ (मलाकी ३:, हिब्रू १३:) यद्यपि नमिल्ने कुरा के छ भन्दा हामी यस ब्रह्माण्ड तथा प्रकृतिलाई ईश्वरको दर्जा दिँदैनौँ (उत्पत्ति १:, यूहन्ना १ अध्याय, कलस्सी १ अध्याय)। यी सबै कुरा बरु उहाँका हातका शीपहरू हुन्, उहाँकै महिमा देखाउन (भजन १९:)

) जसरी एकाइले समग्रतालाई बुझ्न सक्तैन भनी उनी सिकाउँछन्, त्यस्तै हाम्रो सिमित बुद्धिले पनि ईश्वरलाई बुझ्न सक्तैनौँ ! ईश्वर स्वयंले प्रकाश नदिए सम्म हामीमा त्यो ज्ञान आउँदैन । हामी कसैले पनि आफ्नै प्रयत्न वा साधना मार्फत ईश्वरलाई प्राप्त गर्न सक्तैनौँ । हामी अझ पापमा मरेका हुनाले ईश्वर प्राप्त गर्ने कुरा टाढाको कुरा हो (एफिसी २:-)। बाइबल स्पष्ट छ: हाम्रा कर्म (ध्यान, साधना आदि) ले मोक्ष दिलाउन सक्तैन किनकि ती सबै हाम्रा पापी स्वभाव कै दलदलमा रही आएका हुन्छन् र हाम्रै अहंकारलाई झन जगाइराखेको हुन्छ (एफिसी २:-)!

) अर्को रोचक कुरा: भगवान प्राप्ति असम्भव छ किनकि उहाँ हामी भन्दा सानो हुनुहुन्न बरु हामी उहाँको चाहिँ हुन सक्छौँ । हाम्रो बाइबलीय भाषामा बोल्न पर्दा ईश्वर प्राप्तिको अर्थ उहाँ सितको सम्बन्धको प्राप्ति हो (२ कोरिन्थी ५:१९) यद्यपि उहाँ व्यक्तिगत ईश्वर हुनुहुन्छ त्यसैले उहाँलाई प्राप्त गर्नु समस्याग्रस्त भाषा होइन । बाइबलले प्रष्ट बताउँछ कि उहाँ हामीलाई नै खोज्दै मानिस भई आउनुभयो (लूका १९:१०)। उहाँले नै हामीहरूलाई रोज्नुभयो (१ पत्रुस २:)। येशु द्वारा हामी आज उहाँको हुन सक्यौँ (यूहन्ना १:१२)। हिन्दू दिमागले नै बुझ्ने भाषामा हामी उहाँ भन्दा साना छौँ र उहाँ सम्म पुग्न असम्भव भएको कारण उहाँ आफैं हामी कहाँ आउनुभयो ! हामीलाई प्राप्त गर्न!

) तर जसरी थोपोले सागर प्राप्त गरेपछि थोपो नै रहँदैन, त्यस्तै हामीले ईश्वरलाई येशु द्वारा प्राप्त गरेपछि अब हाम्रो स्व-हैसियत, अहंकार आदि केही पनि रहँदैन (मत्ती १६:२४-२६, एफिसी ४:२२-२४)! येशुलाई पछ्याउन सर्व प्रथम त आफैंलाई हामीले इन्कार गर्नै पर्छ, हामी पापी हौँ र ईश्वरको अनुग्रह नै खाँचो छ भनेर स्वीकार गर्नै पर्छ । हाम्रो पापको स्वीकारले नै हाम्रो स्व-अहंकार रूपी अस्तित्वलाई नाश गर्दिन्छ र हामी अब हामी रहँदैनौँ । हामी अब परमेश्वरको हुन्छौं, उहाँकै सन्तानको रूपमा उहाँकै राज्य स्वीकार गर्दै उहाँकै योजनाको लागि अब हामी दिनहुँ जिउँछौँ (गलाती २:२०)

) ख्रीष्टियान जीवन भन्नु नै "म होइन तर तपाईं" हो (१ कोरिन्थी ६:१९)। हाम्रो गराईले होइन, साधनाले होइन, प्रार्थनाले होइन, उपवासले होइन तर उहाँकै अनुग्रहले, येशुको कार्यले, पवित्र आत्मा को सामर्थ्यले हो । जब "" भन्ने अहंकार वा स्व-हैसियत हुँदैन तब हामी मुक्त हुन्छौं - पाप बाट, यसको नतिजाबाट, यसको शक्ति बाट र यसको उपस्थितिबाट । तर त्यो "" भन्ने अहंकार यत्तिकै हट्दैन । त्यो हामीबाट सम्भव नै छैन तर केवल "ख्रीष्ट" बाट सम्भव छ । जब हामी ख्रीष्टलाई जीवनमा स्वीकार गर्छौँ, हामीले जीवनलाई स्वीकार गर्छौँ (१ कोरिन्थी १५:२१-२२)। हामीमा जागरण आउँछ (यूहन्ना ३:-२१, २ कोरिन्थी ३:)। उहाँ द्वारा परमेश्वर स्वयं हाम्रो र हामी उहाँको हुन्छौँ (यूहन्ना १७:२१)। हामी उहाँ सित एकतामा रहन्छौँ । ख्रीष्टलाई ग्रहण गर्नासाथ हामी मरेर फेरि एक नयाँ जीवनमा आउँछौँ र त्यो जीवनमा "" होइन तर "ख्रीष्ट" मात्रै रहन्छ (गलाती २:२०) किनकि ख्रीष्ट नै त्यो सागर हुनुहुन्छ ।


    ख्याल गर्नुपर्ने कुरा के छ भन्दा उनका शिक्षाहरूलाई यहाँ सत्य ठहर्‍याएको नभएर त्यसै बाट सुसमाचारको लागि पुलको काम गरिएको मात्रै हो । यसलाई एक हिसाबले सान्दर्भिकरण गरिएको भन्न सकिन्छ । उनका शिक्षाहरूमा पाप र मृत्युका विषयलाई प्राय लिइंदैन जुन बाइबल अनुसार गम्भीर विषय हो | हिन्दू धार्मिक शिक्षामा मोक्ष अक्सर कर्म-चक्र र पुनर्जन्मबाट मुक्त भई ब्राह्मणमा विलीन हुनु हो जसका लागि ज्ञान मार्ग, कर्म मार्ग, भक्ति मार्ग, योग, साधना, सत्कर्म, पूजा, आदि गरिन्छ |

    आम हिन्दू मित्रहरूमा कर्म र जुनीको भय रहेकै हुन्छ | आत्मा र अध्यात्म सम्बन्धी एकदम गहन शिक्षा रहेको यस धर्मलाई गहिरिएर मूल्यांकन गर्यौँ भने ख्रीष्ट कै आवश्यकतालाई देख्न सकिन्छ | उनीहरूले अक्सर बाइबलबाट नै आफ्नो विश्वासलाई समर्थन गर्ने खालका व्याख्या ल्याइराखेका हुन्छन् | हामीले समय छँदै उनीहरूलाई बाइबलीय रितिले ख्रीष्ट चिनाउन पर्छ र उनीहरूको धर्म, विश्वासहरू, देवता-भगवानहरूको कुनै आलोचना नगरी उनीहरू सित स्वस्थ रूपमा कुराकानी गरेर उनीहरूका व्यक्तिगत समस्याहरूलाई बुझी ख्रीष्टलाई हामी चिनाउन सक्छौँ |



थप अध्ययनका लागि स्रोत तथा सिफारिस व्यक्तिहरू:

) साधु सुन्दर सिंहका किताबहरू (e.g. Search After Reality): Provides worth analysis on Hindu philosophies and responses from a Biblical lens.

) Death of a Guru by Ravi R. Maharaj: The one truly realizes about self-denial and necessity of new-birth in Spirit rather than in new bodies (re-births) for true transformation of heart, peace and joy.

) Inspiring Philosophy || Response videos to New Age misinterpretation of the scripture: Provides worth responses to misinterpretation of Bible verses that are forcefully aligned to meet up New-Age beliefs influenced by Hindu philosophies.

) Bible Project: Provides clear understanding of Christ’s role in our life, our identity and purpose from God’s lens through fascinating animated videos.

) Late Dr. Michael Heiser: Helps to understand what it means to be Christian in light of Biblical understanding.

) PA Thomas (Articles, videos and teachings): Provides deeper truths about our identity, purpose and journey of Christian life and how should we relate ourselves to Christ.



Post a Comment

0 Comments